Battlescars

Ser ni mina nya ärr? Knappt va?
De är så pyttesmå att de knappt syns.
Jag undrar verkligen om läkaren opererade mig över huvudtaget eller om han bara skrapade lite på ytan.
Saken blir ju inte bättre av att min läkare säger att jag ligger way, way a head i min läkning.
Läkt fortare än mannen som gjorde samma operation med samma läkare en månad innan mig.
Fortare än killen som är vältränad elitsoldat, som operade sig samma dag som mig.
Jag gillar visserligen att detta gör killarna väldigt frustrerade.

Men jag önskar ändå att det inte gick så fort & lätt.
Ingen smärta, knappt några ärr... jag är så himla orolig att operationen inte funkade.
Så här lätt kan det inte va?

Ni ser ju hålen, hur är det möjligt att de kunde spänna fast min axel med metalankare genom dem?
Min läkare bara skakar på huvudet när jag berättar hur orolig jag är.
- Oh Linn, you still dont trust me, do you?

Jag vill ju bara få kämpa lite för att bli hel.
Då måste det ju funka, eller?

 

Kommentarer
Postat av: gabbe

Ja dom syns knappt, dom kanske målade två prickar med tushpenna

2009-04-15 @ 15:01:34
Postat av: Anonym

hmm..du har gott läkekött! och du är ung..och du har väl ätit mycket protein (kött) det senaste halvåret. så ta emot att du är HEL/kram mor

2009-04-15 @ 20:54:22
Postat av: Mia

Syns knappt .. men tänk på vad du fått gå igenom, visst har du fått kämpa lite ändå?! Kram

2009-04-15 @ 23:39:19
Postat av: Helga

Håller med övriga! Kram

2009-04-16 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback