Creative chefs

Amerikanarna älskar kalas & det slås alltid på stort.
Det räcker inte med bullenskorv & fiskdam här inte.

Eftersom de flesta bor trångt i New York, så hyr man ofta in sig på något ställe.
Bonus är ju också att man slipper städa & att personalen håller koll på barnen.

När kai bjöd mig på sitt 4-årskalas blev jag så nyfiken.
De skulle nämligen baka pizza.
16 st 4 åringar spm skulle baka sin egen pizza.
Kaos var det första jag tänkte, matkrig det andra.

Men det gick jättebra & jag var så impad av personalen.
Har verkligen annan respekt för de som jobbar med barn, hur pallar dem?
Jag var helt slut efter bara några timmar & då behövde jag ändå inte göra något?!



                           Ashanti    Kai & Ruby

Kommentarer
Postat av: Mia

:) du måste ha passat in perfekt! Vad fick han av dig i pressent?? Kram

2009-04-05 @ 17:40:22
Postat av: Helga

Oj vad avancerat med pizza bak! Bra att du övar dig bland massa kids. Kan skvallra att vår käre kusin Joel fått barn nu också..gissa va de blev?!

Japp en kille där också!

KRAM

2009-04-05 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback