Here we go again

Hade det inte varit för att min Musli förråd började tryta.
Tror jag inte att Markus lyckats övertala mig till att följa med till Ikea, igen.

Så fort vi kom till Ikea & Markus började välja  bland mattorna.
Fick jag flashbacks från sist vi var där.
Och jag förstod direkt att det inte skulle bli en snabbis, oh no.

Så jag gjorde det bekvämt för mig på kuddavdelningen, medans Markus sprang fram & tillbaka.
Och var 10 min frågade mig om jag var ok eller om det var näst intill olidligt.
Jag svarade ärligt, att det inte var värre än sist.
(vilket är väldigt svårslaget för någon levande person att slå)

När vi till slut nådde utgången hade jag 7 missade samtal från Helena.
Som trott att något måste ha hänt eftersom det tog så lång tid.

Så nu tror jag Markus tänker till innan han Ikeanappar mig igen.
Och jag köpte mer än ett års förbrukning av musli, just in case...


Markus med mattan som tillslut fick stanna kvar på Ikea

Kommentarer
Postat av: Anonym

killar kan de med..att tveka menar jag/kram e-l

2009-04-26 @ 19:42:48
Postat av: Helga

Ha,ha. Långt ifrån Tobbe som alltid går 2 meter bakom mig på Ikea och vill gärna där ifrån så fort som möjligt. Förresten han undrar om du ska medverka i showen "Söndagsparty med Filip och Fredrik" som sänds Live från NY nu varje söndag!? Helga

2009-04-26 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback