Its whats inside that counts

Jag behöver tydligen mycket övning när det gäller barn, iallafall enligt Kai.

Han blev inte lika impad som jag var över min kluriga present inslagning.
Så fort han slitit bort presentpappret & skymtade bandageboxen, slängde han den på golvet & vägrade titta på den.
Men när jag hotade med att ge den till hans lillebror.
Kom han snart på andra tankar.

Och när han insåg att jag bara trixade honom & att det faktiskt låg ett par Thomas solglasögonen i boxen.
Var jag förlåten & vi var bästa kompisar igen.
Kids!


                                        Issa & Kai

Kommentarer
Postat av: Helga

Haha, barn är roliga!

2009-04-07 @ 14:04:25
Postat av: Anonym

hälsa MIscui att hennes barn är bland det sötaste jag sett (näst Meja) förstås/e-l

2009-04-08 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback