One hairy Harry

Tyckte Markus blev lite väl tyst när jag ringde upp honom för att säga
att jag var utanför hans kontor med min nya kärlek, Harry.
Och undrade om han hade tid att komma ner, säga hej & förhoppningsvis godkänna honom.

Men tillslut kom han ner & jag tror minsann det var kärlek vid första ögonkastet.
Det var inte lätt att slita dessa stiliga killar från varann.
Deffinitivt malebonding & jag märkte rätt fort att jag var tredje hjulet.

Särskilt då Markus gått tillbaka in & Harry satte sig  för att vänta utanför med trånade blick efter honom.
Trots att jag lockade med massa smaskiga köttben & söta tjejhundar.
Men som Markus har rätt i, jag känner inte till Harrys behov, än...

Killar håller då alltid ihop.


  Markus & Harry

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar liten kille Ninni!

En sådan skulle du ha. En som du kunde

dressera som du ville.

2009-04-04 @ 16:20:14
Postat av: annmarie

har du verkligen skaffat hund???

En sån hade vi i Gransås, hon hette Ratty efter Jacson a lovely Rat...knasigt namn.

2009-04-04 @ 22:09:06
Postat av: Anonym

Söta killar du umgås med, behåll dem inte för dig själv!

2009-04-05 @ 14:31:47
Postat av: Linn

Nej, Harry är bara en lånehund.





2009-04-14 @ 03:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback