Shake that thing

Jag antar att killarna blev så trötta på att höra vårat tjat om att gå ut & dansa salsa.
Att Magnus lånade ut sina kollegor för att roa oss en kväll.

Hade jag vetat innan att det var  Kaña vi skulle till hade jag lurat med Markus & Magnus.
Det är verkligen en gömd pärla.
Och vet man inte vad som händer vid tolvslaget, skulle man tagit det för en liten oskyldig tapas restaurang.
Men icke...

Vid tolvslaget kastas alla borden ut & folk blir som galna på dansgolvet.
Även jag!
De var nog ingen som var beredd på att jag skulle förvandlas till ett monster på dansgolvet.
Men jag kunde inte sluta dansa.
Har inte  varit ute & rört på mig så länge att jag helt enkelt inte kunde sluta.
Fast de var schyssta & sa att det såg bra ut.
Att ingen kunde ana att jag nyss opererat mig.
Måste det ha sett rätt roligt ut att jag bara viftade med ena armen i luften under hela kvällen.

Det var verkligen värt att ha träningsvärk tre dagar efteråt.


   Jag, Helena, Cus & Oscar på Kaña i Soho

Kommentarer
Postat av: Anonym

WoW, snygg klänning! EE

2009-04-20 @ 03:24:06
Postat av: Helga

Ja verkligen snygg klänning = Lilla syrran vill ärva :)

2009-04-20 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback