She came with candy

Bästa mutan om man vill hälsa på mig i NY är godis.
Ta med dig lite lösgodis & din vilja är min lag.
Så blir jag tyst som en mus, tja glaffsande som en gris stämmer nog bättre.
Men du kan vara säker på att jag kommer vara glad så länge min sugerrush varar.
Och till den som tillgodoser mitt behov, - I will always have your back!

Som tack tog jag med Tesse till The Boathouse.
Eftersom det är andra gången Tesse hälsar på mig var jag ju tvungen att impa lite mer än sist.
Så då passar jag på att ta henne till de ställen där jag känner personalen.
Vilket bara råkar vara the Boathouse.
Men gratis juice smakar ändå lite bättre än juice man får betala för.

Fast nästa gång krävs det nog mer än gratis juice för att impa...





Tesse & jag vid the Boathouse i central park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback