The little house in New Jersey

Min sista helg i frihet ( nu börjar vi jobba helger igen) & jag passade på att fly ut till Bob & Sue i New Jersey.

Tack vare dom kan jag ladda batterierna, rensa lungorna från Manhattan damm & äta upp mig.
Jag älskar att åka ut dit, de får mig verkligen att känna mig som en i familjen.

Inte nog med att de erbjuder mig sitt hem.
De ser också till att jag få se så mycket som möjligt av New York, New Jersey.
Allt från historiska platser, till natur & amerikans kultur.
Jag har träffat alla deras vänner & fått se hur livet som lyxig hemmafru i förorten skulle kunna vara.
Så nu vet jag att det inte är något för mig, ännu en sak att pricka av på listan.
Tack vare deras 2 söner har jag också fått se livet som amerikansk collegekid.
Houseparties, bearpong & prom.

Tyvärr ska de flytta till sin familj i Arizona & har lagt ut huset för försäljning.
Så jag får försöka hitta en ny amerikansk familj som är villiga att ta hand om mig.



Bob & Sues hus i Bed Minster, New Jersey

Kommentarer
Postat av: Helga

Tänk att jag också fick äran att träffa dessa fina människor. Sue som bäddade ner en i deras soffa med massa filtar med ett stort fat nybakta cookies framför sig, en Diet Coke och ett film maraton i DVD:n. = ) De va mys pys!Hälsa dem! KRAM

2009-04-26 @ 19:31:13
Postat av: Linn

Jag vet, så härliga!

Sue berättade precis att de lyckats sälja huset.

De flyttar i slutet av Juni....





2009-04-28 @ 02:31:22
Postat av: Anonym

vad synd att jag aldrig kom dit, hälsa Sue det!/mor

2009-04-28 @ 20:36:36
Postat av: Anonym

vad synd att jag aldrig kom dit, hälsa Sue det!/mor

2009-04-28 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback