We all have a type

Barn är en härlig ursäkt till att gå & se tecknat på bio.
Äntligen fick jag se Monsters Vs Aliens med volontärgruppen.

Barnen få alltid välja vilka av oss som ska ha ansvar för dem.
Ett par blyga bröder väljer alltid mig eller Tara, de enda blondinerna i gruppen.
Den minsta brukar alltid sitta & pilla i mitt hår.
Han säger att han gillar mitt hår för att det är varmt.

Man kan nog med säkerhet säga att hans typ av tjejer när han växer upp kommer vara blondiner.
Precis som Kais kommer vara mörka tjejer.
Kolla på de förra bilderna så ser ni att han bara omger sig med de mörka tjejerna.
Frågar man Kai vem han hejar på i Idol, så väljer han alltid den mörka tjejen.

Han skrattar alltid åt mitt hår, tycker det ser roligt ut & han tycker absolut att jag är knäpp som har färg på naglarna.

Så man kan nog med säkerhet säga att han kommer falla för de mörka tjejerna, utan nagellack...


Kommentarer
Postat av: Mia

Gott Linnsan du har hittat hem; först barnkalas å sen tecknad film :) helt rätt! Man ska ha kul så oftá man bara kan!

2009-04-07 @ 11:30:16
Postat av: Helga

Rekommenderar du filmen?

2009-04-07 @ 14:05:48
Postat av: Linn

Oja, filmen var rolig!

Min favvis ar slemmet Bob, helt oemotstandlig!!!

2009-04-07 @ 23:09:41
Postat av: Anonym

Nu har jag fixat till bloggen lite linn, få se om du kan gissa ut vad jag har gjort, om du är dum mot mig kanske jag gör så han bajsar på dig!

2009-04-09 @ 00:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback