In the dark all cats look the same

Syrran skickade över sina kompisar Peter & Tomas för att kolla till mig.
Stackarna hade inget annat val än att träffa mig.

Det är samma visa varenda gång.
Efter som syrran alltid varit upptagen, men jag singel.
Tänker killarna, "kan jag inte få den bästa Svensson, kanske den näst bästa inte är så dumt"
Och de blir lika besvikna varje gång.
Jag är ju ingen Helga.

Trots att om man blundar & bara lyssnar på oss,  då kan man inte höra vem som är vem.



                                     Peter jag & Tomas

Kommentarer
Postat av: Misan

Ja, systrarna Svensson har alltid snott de snyggaste killlarna :-)

Tur att de har snygga kompisar!

2009-08-13 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback