Suger rush

Nu har Maria varit här fyllt på mitt godis förråd.
Hur kommer det säg att alla tjejkompisar som hälsar på tar med sig godis, men inte killarna (ok inte du Albin).
Utan att jag behövt säga något, så vet de vad jag vill ha!

Inte konstigt att man har mer tjejkompisar än killkompisar.

Hade mycket att skvallra med Maria om, vi har inte setts på 3 år.
Senast var när vi jobbade på Elle ihop.
Hennes man Emanuel fick inte en syl i vädret.
Vi hade en hel del att ta igen, det händer mycket saker hemma.
Jag saknar absolut min gamla arbetsplats, hoppas de kommer ihåg mig den dan jag flyttar hem.
Så kul som vi hade har man inte på alla jobb.

Något som är gemensamt med min nya är att båda cheferna klär ut sig & kör modevisning då & då...


                                            Jag & Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har skrivit dig i bostadskön i Sthlm/mor

2009-08-13 @ 22:52:35
Postat av: Mia

Så klart alla som känner dig vet att det är godis som gäller, din lilla godisgris =)

Krammm

2009-08-14 @ 18:16:26
Postat av: Anonym

du har en vldigtintreant blogg, kanske kunde bli bttre om du ändrade färger. det är en aning tråkig. bttre design, bättre blogg.

bara ett tipps. LYCKA TILL

2009-08-16 @ 10:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback