Dancing in the dark

Jag & Helena lämnade rätt fort turturduvorna Mange & Markus ifred.
För att bege oss ut på dansgolvet med våra nya vänner Emily & Celeste.

Visserligen var vi de enda på dansgolvet, men någon måste ju vara först.
Vi lockade inte många upp på dansgolvet, men några uppmuntrande rop tyckte jag mig höra.
Men de få ropen dränktes fort av rösten i högtalarna som talade om att dansgolvet officiellt inte var öppet än.

Hur skulle vi kunna veta det, en oskriven lag på dinner cruises eller?
Eller vara helt enkelt så dåliga att de var tvugna att stänga dansgolvet?
I och med att killarna höll sig långt borta, tror jag nog på det senaste.
De ville väl inte skrämma iväg sina tjejer för gott.

Så vi begav oss upp på båttaket för att få dansa ifred i skydd av mörkret, medan alla andra var upptagna med att posa framför frihets gudinnan.


                                   Helena, Emily, Celeste & jag

Kommentarer
Postat av: jj

Ja vi har ju sett dig in action förut!



Fuldans kallas det om man ska vara snäll.

2009-08-11 @ 02:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback