Pressure is on

Jag kanske hade överdrivit mina skridsko talanger en gnutta.
Ok, en hel del.
Som att alla svenskar har skridskoåkning i blodet.
Och kan man inte göra ett Salchowhopp får man inte kalla sig svensk.

Nu fick jag minsann äta upp allt jag sagt.
När Mifu bestämde sig för att jag var tillräckligt kvalificerad för att lära Kai att åka skridskor för första gången.

Dagen det var dags var jag så nervös, varför skröt jag så mycket?
Det var ju över 10 år sen jag stod på ett par skrillor så vad visste jag?!

När jag dyker upp på isbanan börjar Mifu vifta med videokameran & ber mig att börja hoppa.
Som tur var vägrade Kai släppa min hand & rinken.
Något jag utnyttjade de 4 timmar Kai & jag åkte varv efter varv.
Eller snarare hasade runt varv efter varv.

Vad jag ska hitta på nästa gång för ursäkt återstår att se...muta Kai!



Kai & jag

Kommentarer
Postat av: Helga

Syrran va har hänt..tycker mig mer och mer se en förändring..mer inlägg om dig i sammanhang med barn och aktiviteter än Party livet. Hi,hi...förberedelser kanske!?? (fniss fniss)

2009-12-09 @ 09:29:06
Postat av: Anonym

Älskade Ninni!

Du ska ju ha hjälm på huvudet när du är ute på hal is!

Ju äldre man blir desto roligare tycker man det är att

släpa runt med barn

2009-12-09 @ 11:16:18
Postat av: Mia

Ja det .. eller anlita en privat skidskotränare så du kan bevisa motsatsen ;)

2009-12-24 @ 13:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback