Blame the model

Vi lyxade till det med att ha veckans tjejmiddag på Butter.
Som tur var maten så fantastisk att jag bara ryckte på axlarna när jag upptäckte att jag satt mig på en skitig stol.
Visade sig att hela min rygg var täckt av något kladdigt, tur jag hade svart på mig.

Personalen tog det inte lika lugnt som jag.
Bytte ut min stol, erbjöd sig att betala för kemtvätt &  började genast ursäkta sig med att de precis hade haft en modevisning & alla vet ju hur modeller är.

Hur är modeller tänkte jag & vad har det med min skitiga stol att göra?

Skylla på de stackars modellerna för att de inte äter som alla andra.
Bara för att de slarvat med att göra sitt jobb.
Men jag kom snabbt på andra tankar när min raspberry sorbet landade framför mig.


Butter i noho

Kommentarer
Postat av: Helga

schysst restaurang. Hur är det med axeln ?

2009-02-20 @ 10:47:31
Postat av: Anonym

det är bra att du äter Ninni

2009-02-21 @ 12:20:48
Postat av: annmarie

å ja tänkte ...kunde du rycka på axlarna???

Det läkte fort. fint ställe att äta sorbe på/ marie

2009-02-21 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback