Good Luck Linn

Min jobbarkompis Mifu ringde & väckte mig imorse.
Inte för att hon ville prata med mig utan hennes 4 åriga son Kai.
Han sa att han hade något till mig, som jag var tvungen att få med en gång.

Eftersom Helena & jag  ändå skulle ut  till IKea bestamde vi att vi skulle ses där.

Det visade sig att Kai hade ritat flera stycken "Good Luck Linn" teckningar till mig.
Han lovade också att komma & ta hand om mig.
Säskillt efter att jag berättade att jag kommer få en super duper ny arm.
Så nu känner jag mig trygg om att det kommer gå bra.


                       Kai & Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa Kai från mig! nu känner jag mig trygg också Kram mamma

2009-02-02 @ 21:18:31
Postat av: Anonym

hälsa Kai från mig! nu känner jag mig trygg också Kram mamma

2009-02-02 @ 21:19:21
Postat av: Anonym

Åh så söt. Kai kanske är något för Meja?

Kram

2009-02-03 @ 22:24:59
Postat av: kalle

vem är meija har aldrig sett namnet på sidan mest en massa annat

2009-02-05 @ 07:56:52
Postat av: Mia

Vi andra här hemma håller också tummarna för att allt kommer gå bra nu efter din op!! Puss å Kram



2009-02-07 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback