Have a nice recovery!

En av mina första tankar när jag vakande ur narkosen var om jag borde skicka tackkort till min läkare?
Men innan jag hann grubbla mer över den saken fick JAG ett tackkort av sjukhuset.

Undrar egentligen hur mycket dem tjänade på min operation?

Men om jag är nöjd över min sjukhus vistelse?
Oja, blev behandlad som en prinsessa, eller som snövit!
Det var nämligen var de kallade mig, snowwhite.
Vet inte om det var för att jag var blek som ett lakan eller för att jag sov så länge?
Men jag hade hela tiden 3 sköterskor som spang med nya uppvärmda filtar var 15min.
Egen tv & en  skön ligg fåtölj som jag låg & blev matad vindruvor i.

Haha, varför har jag inte opererat mig här innan.



Kommentarer
Postat av: Mia

Något att införa även här hemma!?

2009-02-15 @ 20:01:11
Postat av: Mia

Något att införa även här hemma?!

2009-02-15 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback