Intervention

Ok, jag erkanner.
Det kanske inte gick sa bra forsta dagen pa jobbet.
Men bade min lakare & sjukgymnast sa att jag skulle fortsatta ta de smartstillande tabletterna nar jag jobbade.
Sa jag inte skulle sitta & spanna mig i onodan.

Sa jag tog ett piller & nej jag var inte spand alls.
Det var faktiskt jatteharligt,  lycklig, skrattade, pratade med alla,   jobba har aldrig varit sa kul!

Jag var sa relax & glad att  jag bara tyckte det var mysigt nar mina jobbarkompisar & chefen kom in pa mitt rum.
Omringade mig & fragade om de var tvugna att gora en intervention.
Linn hur manga piller har du tagit? hur mar du?

Vid det har laget madde jag inte sa bra langre, lag pa golvet & yrade.
Shit, kunde inte sta & bara sluddrade.
Jag blev eskorterad hem &  somnade som en stock.

Vaknade  4 h senare som om inget hade hant...

Inga mer piller  for mig nu!!
Ush, det var hemsk att forlora kontrollen sa nar man inte var hemma.

Och tro mig, jobbar kompisarna haller stenkoll.
Sa fort jag sitter & flinar for mig sjalv, fragar de om jag ar hog.




Kommentarer
Postat av: Sofia

haha linn du e för härlig!! det var det roligaste, men du ta hand om dig. Hoppas att axeln läker fort fort!! Jag saknar dig och våra dagar i NY! Jag lovar att komma över snart. Stor kram till dig och krya på dig!

2009-02-24 @ 15:33:38
Postat av: Anonym

Hallå syrran. Du som alltid varit så ordentlig i hela din ungdom, tar du igen de nu?! = )Hi Hi

2009-02-24 @ 16:58:21
Postat av: Anonym

ja.. ska jag behöva bli orolig? mor och mormor

2009-02-24 @ 22:54:48
Postat av: Mia

Ha Ha .. då kommer de misstänka dig många gånger om det räcker med ett gott skratt :) Kram

2009-02-25 @ 21:11:24
Postat av: Linn

Tja, det var ju inte så lyckat, så det är nog inte min grej...

2009-02-27 @ 01:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback