My new addiction

Jag var den enda som inte behovde jobba i helgen.
Sa jag akte ut  till Sue for att bli ompysslad.
Man far passa pa att njuta sa lange man kan, snart ar axeln lakt & jag har inget att skylla pa langre.
Och jag kan val glomma att bli ompyssad.

Sue vet vad jag gillar vid det har laget & har alltid en trave filmer redo.
Den har helgen overraskade hon med serien Dexter.
(visas den hemma?)

Den handlar om Dexter, en seriemordare som "bara" dodar onda manniskor.
Jag blev fast med en gang, streck kollade hela forsta sasongen & ar nu inne pa andra.
Kollar minst ett avsnitt innan jag gar & lagger mig.

Sa ni vill inte veta vilka slags drommar jag har...
Sista serien jag fastnade for var Six feet under.
Vad sager det om mig & vad ar det for konstig laggning jag har?

Alla andra kollar pa Grey's Anatomy eller Brother & sisters, jag foljer serier om seriemordare & begravningshem?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dexter visas inte i Sverige, det är TOTALFÖRBJUDET här! Ha-ha!

2009-02-24 @ 19:55:44
Postat av: Helga

Jo, paps de visas ju här. = )Bara de att du ej vågar kolla på de. = )

Låter som en riktig mysig SUE-helg.

Det var tider de då man låg nerbäddad i deras soffa, efter ett bad i hot-tup (top)fick massa brownies att mumsa på och ett långt serie maraton att slappna av till. AVIS!!

2009-02-24 @ 22:06:56
Postat av: Anonym

..hmm.. dags för ett besök till metropolitan.. vi ska få se via satelit från metropolitan på bion i Visby.. och du kan gå dit och kolla live! avis

2009-02-24 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback