Nothing better to do

Eftersom jag blivit ordinerad att promenera & Helena råkade försäga sig om att hon bara har gått över halva Brooklyn Bridge bron.
Kunde hon inte gärna säga nej när jag föreslog Pizza  på andra sidan bron.

Vad jag inte sa var hur lång kön till GrImaldi´s brukar vara.
Idag var inget undantag, ca 70 m lång.
Tänk att folk står i 1 timme ute i minus bara för att få en slize Grimaldis pizza?

Om det är värt det?
Ingen aning, har aldrig orkar stå i kön.
Men i sommar, då ska jag.
Kan ju passa på att få en snygg bränna, om man ändå ska köa.
Det är det sista stället jag har kvar på min bucketlista över långa köer jag måste stå i i NY.

Kön utanför Grimaldi´s pizza i Brooklyn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, bra att du visar mer av New York.

Visa mer!

Vad du gör & hur du ser ut, du ar ju en sötis:-) /CJ

2009-02-20 @ 13:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback