Out with the old

Nu är det äntligen dags att rulla in på operationbordet, för att fixa min axel en gång för alla.

Tänk att de här bilderna togs för exakt ett år sen, sista gången min axel hoppade ur led.
På bilden har min arm precis hoppat tillbaka & jag firar med att njuta av mina gummibjörnar.
Som jag ca 10 min senare spydde upp.
Jacki som var med, grämer sig än idag över att hon inte tog någon bild på spyan.'
Enligt henne var den så vacker i regnbågens alla färger.

Jag har lovat henne att hon får en andra chans den här gången...
Vad ska jag äta för att suprisa henne?




Man ser till och med mitt blod på lakanen.

Kommentarer
Postat av: Helga

Lycka till syrran! Tänker på dig!!!

2009-02-02 @ 11:27:55
Postat av: annmarie

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååå vilken kämpe du är. jag beundrar ditt mod...du har väl inget val. Hoppas det är över sen med din hoppande arm. Jag far så illa varje gång jag hör att det hänt. KRAM moster

2009-02-02 @ 22:51:45
Postat av: Mia

Jag säger bara AJ AJ AJ, snart slipper du detta fler gånger!

2009-02-07 @ 17:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback