Something big, red & soft

Helena & Markus kom & piggade upp mig med Gott & Blandat.
Jag blev också överförtjust när det visade sig att Markus hade med sig en ny kompis till mig.
Clifford, en stor, röd gosehund.
Kom lägligt nu när det är dags för min "sköterska" Helena att flytta ut & jag måste klara mig själv.

Tänk hur mycket sällskap ett litet tygknyte kan göra bara det är format som en hund.
Hur klarade jag mig innan Clifford?

Min amerikanska roomie blev så impad att jag knytit an till den amerikanska kulturen så pass att jag skaffat mig en Clifford hund.
Inte visste jag att han är super stor i US?!
Men det tänker jag så klart inte erkänna.


             Markus              Helena          Jag        &   Clifford

Kommentarer
Postat av: Helga

Va snälla dem är som tar hand om dig!

Kram

2009-02-15 @ 10:59:53
Postat av: Linn

Jag vet, hoppas de vet om hur mycket de betyder för mig.

New york skulle inte vara lika kul utan dem...



Men det samma gäller ju med er där hemma:)

2009-02-15 @ 14:23:04
Postat av: Mia

Sött sällskap du fick :)

2009-02-15 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback