What did the doctor say?

Idag var det dags att ta bort stygnen & träffa min läkare för första gången sen operationen.
Jag vaknade så klart jättetidigt för att jag var så nervös.

Nervös för vad jag skulle ha på mig...

Jag vet nämligen sen innan att  i hans undersökningsrum är det nästan minusgrader.
Eftersom jag inte kan ha bh än, men ändå måste vara så pass naken att han kan se hela min axel & skulderblad.
Så kunde jag ju inte ha en tjock tröja på mig.
Men jag ville ju inte heller sitta med nipplarna i vädret.

Lösningen blev 3 brottarlinnen över varann.
Var så nöjd över min lösning!

Besöket gick bra, trots att jag var nära att svimma när han visade med en plastaxel hur min skada såg ut.
Sist min axel hoppade ur led gjorde den det i 180 grader fel vinkel. 
Slet loss ett metalankare som var fastetsat i benet, från min förra operation.
Inte konstigt att jag hade ont.

Nu är det fixat iallafall & jag har ytterligare 2 nya ankare runt axeln som ska hålla den på plats för alltid.




Kommentarer
Postat av: Helga

Åh din stackare! Modig du varit. själv lipar jag för en spruta. kram

2009-02-12 @ 10:16:13
Postat av: Mia

Får verkligen hoppas att du ska slippa det fler gånger nu .. Stackare!

2009-02-15 @ 20:03:49
Postat av: annmarie

Nu är du väl förankrad det förstår jag .... simma lugnt, tuffing. Jag ryser när jag hör vad du gått igenom. Puss hej

Moster

2009-02-19 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback