wizkids

Jag blev sa otroligt glad nar Taylor ville bjuda mig pa frukost.
Antligen nagon som ville leka med mig.

Jag borde ha annat att nagot var pa gang nar jag ocksa fick en kram  & en teckning.
Innan jag hann blinka hade jag erbjudit mig att jobba pa Taylors fodelsedags kalas.

Nej, jag blev alltsa inte bjuden som en kompis, jag ska jobba!
Nar blev ungar sa smarta? Tjejen ar 5 bast!
Det ar bara februari & anda har jag lyckats erbjuda mig att hjalpa till pa 3 kalas.



                    Taylor & Jag

Kommentarer
Postat av: Helga

Ja just det tänkte höra om du kunde jobba på Mejas 1-års kalas. = ) Som moster borde de va ett självklart ja. = )Så boka in 25 okt. Puss och kram

2009-02-25 @ 10:53:50
Postat av: Linn

Självklart!

Kan ju inte säga nej till den sötnosen & än så länge är jag inte bokad just då...

2009-02-27 @ 01:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback