At the bucks

Gick & strosade langst med 6 avenue efter jobbet.
Sag att det blev gron gubbe, funderade pa om jag skulle byta sida.
Hann inte innan det blev det rott sa jag fortsatter pa samma sida.

Dubbel kollar at bada hallen innan jag gar over gatan.
Blicken sveper over trafiken, fruktstandet, Starbucks.... vanta nu... killen dar inne ser precis ut som Lasse.
Blicken tillbaka till Starbucks, killen tittar ocksa tillbaka.
Det ar Lasse!!

Springer in pa starbucks & ger varann en lang filmkram.
Allt hander i slowmotion.
Till & med den typiska hemlosa NY mannen sitter i sitt horn dar vi star & rapar medans vi pratar.
Precis som det ska vara i NY.

Visar sig att Lasse bara ar pa mellan landing i NY innan det bar ivag pa roadtrip langst med vastkusten.

Tank att vi lyckades stota pa varann...


    Lars-Magnus min klasskompis fran fotoskolan inne pa Starbucks

Kommentarer
Postat av: Anonym

häftigt!/e-l

2009-01-22 @ 22:17:50
Postat av: annmarie

är världen liten eller ????

Hannah träffar Bankerydsbor i Sydney ..förutom gustav som skulle hitta henne.

2009-01-24 @ 23:57:28
Postat av: AnnaCarin

Hahahaha! fan vad roligt!!!

2009-03-25 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback