Better then Pretty woman

Precis som i Pretty Women, fragade Hendrik om han fick sno med mig en kvall & att jag skulle komma uppkladd.
Nu hade jag ju varken en hotelmanager som kunde hjalpa mig eller en  Rodeo Drive att shoppa loss pa.
Men som tur ar har man ju alltid den "lilla svarta" som en raddare i noden.

For att vara extra dramatisk hade jag planerat att var dar i god tid.
Sitta vid Opera baren, sippa pa ett glas champange & se alldeles oemotstandlig ut.

Sjalvklart kom jag alldeles for tidigt sa baren var inte ens oppen, sen vagrade de slappa in mig utan biljett.
Det hjalpte ju inte att det var -13 minusgrader ute & jag var barbent i en tunn klanning.
Varmaste stallet visade sig var present shoppen.
Sa dar hangde jag sa lange att jag hann lara mig att operan hade 2 svenskar & 4 finnar pa sin repertoar i ar.

Jag var lite besviken pa att min plan gick i stopet.
Hur skulle jag nu fa till ett oforglomligt ogonblick, dar Henke skulle inse vilket kap som hittat honom?

Men sa fort jag fick syn pa Henke, uppkladd & sa snygg att jag blev alldeles knasvag, kom jag pa helt andra tankar.
Och bara njot av att sjunka ner i varmen i var box for att njuta av Orfeo & Eurydice.



   Metropolitan Opera

Kommentarer
Postat av: Anonym

opera...det är fint det.../e-l

2009-01-28 @ 22:16:52
Postat av: Anonym

Men åhhhhh, vad romantiskt!

Tänk om alla killar fattade den vinken...

2009-01-29 @ 14:04:55
Postat av: Helga

Oj oj så romantiskt. Tänk om Tobbe kunde bjuda mig på opera ...Göteborgsoperan ha ha...kanske inte lika romatiskt som NY!

2009-01-29 @ 15:49:25
Postat av: annmarie

Åååååååååå är det inte lite av Askungen i den storyn ...först ut i kylan sedan kommer prinsen o räddar dig....är det en väldigt rörd fotograf som är tagen av romantiken eller har ni försökt själva??? det va dålig skärpa.

Lycka till med vem som har fått ett kap på kroken...du oxå verkat det som.

...

2009-01-30 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback