Gloss Lunch

Mitt i allt vart flyttkaos & renoveringsprojekt, fick jag aran att valja lunch.
Det blev Indiskt sa klart!

Tank hur fort det gar att glomma engelskan.
Eller rattare sagt vissa uttal ( som jag forsvenskade), som jag trodde skulle slinka obemarkt forbi.
Men det kunde jag glomma.
Sa fort jag satte igang att beratta om min sverige vistelse borjade alla frusta av skratt.
Och fraga ut mig sa jag var tvungen att anvanda just de orden som jag har extra svart for.
Det paminde dem om den oskyldiga unga Linn som kom till NY for forsta gangen.

Men efter forsta dan var jag tillbaka till mitt gamla jag igen.
Sa kul ska de inte fa ha...



Kommentarer
Postat av: Helga

We miss you!!

2009-01-12 @ 18:43:43
Postat av: Anonym

ja.....vi saknar dig...lyckos de andra..../mamma

2009-01-12 @ 22:02:15
Postat av: Anonym

Tack Linn för att du kom HEM en stund.... det va en underbar jul även om den blev snabb för mig och med Hannah andra sidan jorden... du (och din familj)va med och förgyllde den. kram i massor moster

2009-01-13 @ 21:12:44
Postat av: annmarie

Tack för att du kom hem en stund och förgyllde Julen för oss. Den va underbar men kort för mig. Tack för alla bilderna. massa kram / moster

2009-01-13 @ 21:15:34
Postat av: annmarie

Tack för att du kom hem en stund och förgyllde Julen för oss. Den va underbar men kort för mig. Tack för alla bilderna. massa kram / moster

2009-01-13 @ 21:15:44
Postat av: Anonym

Tack för att du kom hem en stund och förgyllde Julen för oss. Den va underbar men kort för mig. Tack för alla bilderna. massa kram / moster

2009-01-13 @ 21:16:14
Postat av: annmarie

Tack Linn för att du kom HEM en stund.... det va en underbar jul även om den blev snabb för mig och med Hannah andra sidan jorden... du (och din familj)va med och förgyllde den. kram i massor moster

2009-01-13 @ 21:16:42
Postat av: annmarie

Tack Linn för att du kom HEM en stund.... det va en underbar jul även om den blev snabb för mig och med Hannah andra sidan jorden... du (och din familj)va med och förgyllde den. kram i massor moster

2009-01-13 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback