In a box...

Tank att forsta dan pa jobbet 2009, skulle bli dagen jag fick mitt forsta Tiffanypaket.
Den lag sa fint & vantade pa bara mig.
Det visade sig vare en "Thank You" present fran en client.
Silverkedja med en hjartberlock.

Jag blev sa klart jatteglad, nu kanner ju inte Anthony mig sa bra.
Men jag forstar ju att i en amerikansk tjejs ogon hade det varit en alldeles underbar present.

Hade det varit fran en kille som fick mitt hjarta att klappa.
Hade jag blivit grymt besviken pa att han inte kanner mig battre an att ge mig nagot fran Tiffanys.
Helt enkelt inte min grej.

Men det ar tanken som raknas...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får allt visa upp innehållet!/mor

2009-01-13 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback