No place like home

Den har fredagkvallen var det Hendriks tur att visa mig & Helena sitt favorit stalle.
Home Sweet Home i Lower East.
Jatte mysigt stalle som jag blev kar i med en gang.

Helena som kanner mig ratt sa bra vid det har laget, sag hur trott jag var.
Och envisades med att saga att de var ok, att det ar bara att saga till sa fort jag vill ga hem.
Jag behover inte latsas vara pigg som jag alltid gor.
Som vanligt tanjde jag lite pa sanningen & sa att jag inte alls var trott utan kunde dansa hela natten, ( da var klockan 8).

Helena & Henke var pa sitt basta party humor.
Jag ville verkligen visa att jag ocksa kan dansa &  ha kul.
Att jag inte ar nagon trakig, stel typ som inte vagar bjuda pa mig sjalv.
Tror ju fortfarande att jag kan vara ratt sa bra pa att fuldansa & rora mig nar det galler.

Jag tror jag lyckades halla skenet uppe ratt sa lange.
De trodde nog jag var valdigt kelsjuk den kvallen.
Min taktik for att klara av att dansa, gick ut pa att jag hangde valdigt mycket pa dem.
Gungade med i deras takt & akte snalskjuts pa deras dans.
Lyckades ratt bra fram tills att jag gjorde misstaget att satta mig ner.
Da gick det inte att halla mina bla oppna langre.
Men jag var inte hemma forran 1!!!

Lite stolt ar jag over mig sjalv, sa gammal ar jag inte an...


Home Sweet Home

Kommentarer
Postat av: Helga

Hej hopp! Där var aldrig vi va?

2009-01-14 @ 20:57:29
Postat av: Anonym

No... next time!

2009-01-15 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback