Guys gone wild

När jag träffade upp killarna på Bagatell hann jag knappt säga hej, förrän de viftade med sina telefoner & skrek i munnen pa varann.
Ja, det var faktiskt ett fasligt liv på hela stället.
Och fastän de pekade bort på hörnan, ivriga som barn på julafton.
Fattade jag fortfarande ingenting.
Att det var något stort förstod jag, men vad?

Victoria secret modeller, prinsessan Madelene, strippor?

Allt jag såg var en skäggig, svettig karl med andra svettiga karlar runt sig.
Men sen när blir killar så exalterade av andra killar?

-Linn, det är ju Mathieu Flamini från Milan!

De måste ha sett att min hjärna arbetade för fullt.
Mathieu Flamini från Milan,Mathieu Flamini, modell, designer, artist?
Borde jag veta vem han är?

När jag efter några minuter fortfarande inte hoppar av extas.
Är det några besvikna killar som suckar,
-Åhh Linn, han är ju fotbollsproffs ju!!

Innan jag hinner fejka ett glädjetjut, kommer Mathieu fram till grannbordet & får hela stället att brista ut i någon fotbolls sång.
Wow, har aldrig sett så många lyckliga, sjungande killar med tårar i ögonen.
Visste inte om det var skämt eller allvar eller vart jag skulle ta vägen.
Så för att vara på den säkra sidan, nynnade jag med lite...



Mathieu Flamini

Kommentarer
Postat av: gabe

En brunette och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:

-Åhhh, titta en död fågel!

Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften...

-Var då!

2009-07-02 @ 12:51:11
Postat av: Linn

Hahahahahahaha.



Glom inte att du ocksa ar blond kara bror!

2009-07-02 @ 13:57:25
Postat av: gabe

ne

2009-07-02 @ 19:13:32
Postat av: Anonym

he he!/mor

2009-07-03 @ 22:14:24
Postat av: Anonym

det va en skojig konversation...tycker moster

2009-07-10 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback