Im in the band

Min doorman Blago får en alltid att börja dagen med ett leende.

Är det inte ett frieri (dock inte gratis) så är det något annat.
Nu har han fått för sig att starta ett band.

Då han jobbar nattskiftet & jag oftast kommer hem efter han börjat jobba & går till jobbet innan han slutat.
Ser jag honom ofta.
Så jag vet ju att han sitter & övar på sin gitarr för att slå ihjäl tid.

Men nu har han alltså börjat sätta ihop ett band.
Än så länge har han fått ihop Andy i 2B som bas, Craig 20E pa trummor & nu försöker han övertala mig att bli sångerskan från 12C.
- Linn, you working to much, you need to relax & have fun.
Singing is good for you, I promise.

Något jag fått höra varje dag i några veckors tid nu tillsammans med ett nytt låtförslag.
Spelar ingen roll att jag säger att jag inte kan sjunga.

- But Linn, you told me you can sing & that you would join the band.

Ja just det, det gjorde jag visst.
När jag var uppe för at jogga kl. 5 på morgonen & jag trodde att han skämtade om att starta ett band.
Har ett svagt minne av att jag log & sa att det var en toppen ide!

Att jag aldrig lär mig.

Tills han glömmer bort det hela är det jag som smiter ut bakvägen...


Blago & jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linn! Du KAN SJUNGA! / SJUNG en gång med bandet snälla..sen kan du säga nej./mor

2009-07-08 @ 17:08:02
Postat av: Helga

Ja du har ju sjungit i band förr..hi,hi. och uppträtt på stortorget i Växjö. Go for it!! / Helga

2009-07-08 @ 19:57:02
Postat av: moster

Det har jag ALDRIG hört.... då sjunger du på bröllopet oxå. Kram

2009-07-10 @ 23:00:43
Postat av: Helga

Ja just det bra idé moster!! : )

2009-07-11 @ 15:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback