Its art

Det krävdes inte mycket övertalning från Tony för att vi skulle hänga med på party på Moma istället för vårt planerade biomys.
Man har ju hört talas om cocktailpartyna de har varje månad för medlemmar.
Och aldrig har någon frågat mig innan, så det gällde att tacka ja innan han hann ändra sig.

Eftersom jag inte varit på Moma än, såg jag det här som en perfekt chans att äntligen studera konsten.
Ja, eller äta gratismat!

Nu fanns  det ingen gratismat i sikte, men fyller man en mugg med jordnötter & pretzels håller man sig mätt ett tag.
Tillräckligt länge för att hinna ett snabbt varv runt konsten innan man vrålhundrig stormade ut i regnet för middag.

Och lite fotoposande på den ångkokande asfalten.
Mina skor har inte varit sig själva sen den här kvällen, men vi fick iallafall till den typiska NY bilden.
Så det var det värt!
En ny anledning till att köpa nya skor...


Miriam & jag

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad lyckliga ni ser ut, inget regn som stoppar er!

2009-07-02 @ 12:55:26
Postat av: Anonym

Häftig bild!!Helga

2009-07-03 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback