Mamouns it is

Tänk att det tog 3 år för mig & Sues son Carl att bli vänner.
Inte för att jag klandrar honom.
Om det hade varit ombytta roller hade jag inte heller varit min favorit.

Första gången jag & Katrin var & hälsade på i Jersey.
Blev killarna utslängda från sina sovrum, de tvingades kolla på kärleksfilmer, göra manikyr & visa oss runt i området.
Jag vet att sista måttet var rågat när Sue bad killarna att skära & skala små fruktbitar till oss & göra upp en brasa för att vi inte skulle frysa.

Så när Carl var på besök i stan för att förnya sitt Indiska visum & ville träffas, kände jag att vi äntligen kunde börja om på nytt.
Så det bar av till Mamouns Falafel  i Grennwich Village.
Ännu ett ställe med konstant kö, men det är det värt!

Nu får vi se om mitt försoningsförsök funkar & om han hör av sig igen...


Carl utanför Mamouns Falafel

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör han i Indien?/mor

2009-07-21 @ 23:53:29
Postat av: Helga

Ha,ha nej inte kan man klandra Carl och Ian! Stackars killar...och de var ju inte en gång de fick göra ovanstående saker. : )

2009-07-22 @ 23:35:53
Postat av: Linn

Han jobbar för svenska GEC, har gjort det ett halv år & ska stanna ett tag till...



Ja, de är nog glada att de inte har systrar på heltid

2009-07-23 @ 02:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback