The man in you

Ibland behöver man bara skratta, det läker det mesta.
Då är det tur att jag har mina grannar Jessica & Martin, som även är min jobbar kompis Taras bästa vänner.
Varje månad hittar vi någon comedy show att gå på. 

Den här gången blev det Murray Hill, som vi sett uppträda innan.
Kvällen började så där, Murray Hill behöver absolut ha fler personer i sin show än att bara vara helt själv.

Det var så illa att jag satt & slummrade till.
Tills Tara viskar i mitt öra:
- Tycker du inte att Murray är väldigt feminin för att vara kille?
Jag ryckte så klart till & vände mig om för att kolla på Tara, menade hon allvar eller inte.
Hon måste ju veta att Murray är en kvinna utklädd till kille.

Tara kollar helt allvarligt tillbaka & upprepar sig.
-Men Linn titta på honom & skrattet, väldigt feminint, tycker du inte?

Vid det här laget kan jag inte hålla mig för skratt.
Murray Hill som vi sett så många gånger & Tara som varit helt övertygad om att det varit en man hela tiden.
Tur att hon inte flirtat med honom, då hade hon fått sig en big suprise!

När jag återfått andan, har resten av publiken redan hört vad Tara sagt & tjuter lika högt åt Tara.
Och av någon anledning fick vi väldigt mycket uppmärksamhet från tranvestiterna jämte oss efter Taras erkännande.

Det är visst många som gillar oskyldiga flickor som tror på vad de ser...


Murray Hill

Kommentarer
Postat av: Anonym

är Tara blond?/mor

2009-07-13 @ 21:31:35
Postat av: Linn

JA! Och amerikan!

2009-07-14 @ 04:52:23
Postat av: Mia

Ha ha =) som sagt ett gott skratt förlänger ju livet!

2009-07-14 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback