A girls best friends

Vad kan vara bättre som första hjälpen mot ett brustet hjärta än tjejkompisarna.
Och när man inte kan sova i New York, är det perfekt att man kan ringa sina vänner i sverige.
Det är iallafall något positivt med tidsskillnaden.
Man har vänskaps jour dygnet runt.

Tack för att ni alltid finns där mina hjärtan, ni plaskar alla i min blodpump!

De ggr jag blir ledsen försöker jag vara extra snäll mot andra i min omgivning.
När andra är glada blir man alltid lite mer glad tillbaka.
Så den här veckan har jag sett till att bli benmärgsdonator, erbjudit mitt paraply till en främling när det började regna & försökt sprida så mycket komplimanger runt mig som möjligt.

Det skadar ju inte att bättra på sin karma...



                            Jag , Linda, Mia, Cina & Anna

Kommentarer
Postat av: Helga

Snart kommer du ju hem till Sverige och får välförtjänt ledighet!! Tänk på de så blir du kanske gladare! KRRAAAMMMM

2009-06-06 @ 13:39:26
Postat av: Anonym

Anytime bejbi!!!!

2009-06-07 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback