Alessis Angels

Tänk att när man minst anar det, men mest behöver det, så dyker det upp små skyddsänglar.
Som får en att tänka lite klarare & må lite bättre.
Den här gången var det 4 snygga stockholms pinglor som ringde på min telefon för att berätta att de var i stan & ville träffas.
De är min gamla jobbarkompis Alessandros kompisar.
Så i brist på Alessi själv så fick jag njuta av tjejernas sällskap.
Och jag blev så glad!

Skicka mer kompisars kompisar till mig!

Vi råkade pricka in samma restaurang som min kompis Phil råkade vara på dejt på.
Stackarn hade lite svårt att koncentrera sig medans vi satt mittemot & spanade.
Men vad kul det är att se sina vänner på dejt, de beter sig helt annorlunda...



                Eva    Hanna                                       Anna & Frida

Kommentarer
Postat av: Helga

Tobbe har 2 lite galna killkompisar som ska till NY i augusti. Ska ge dem ditt nr...hi,hi!! Kram SIS

2009-06-10 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback