Hard to get

Ännu mer föräldrar i stan.
Den här gången var det Helenas föräldrar som var på besök.

Och de överraskade med att bjuda med mig på The Phantom of the Opera.
De var nog tur att de var lite jetlagade & inte märkte att jag satt & snyftade till musikalen.
Ville ju göra ett litet bättre första intryck än som en mjuk musikaltönt.

Men de förstod nog rätt fort vilken mjukis jag är.
När jag under middagen bad dem att berätta hur de träffades & hur man lyckas hålla ihop i över 30 år.
Det är inte många man känner som fortfarande håller ihop.
Så när jag stötter på dem, ser jag till att få reda på deras hemlighet.
En dag kommer jag försöka vara en av dem...

Göran & Birgitta träffades när Birgitta var 25 år.
Hon var intresserad av en annan kille men Göran vägrade ge sig.
Han fortsatte charma & ringa henne varje vecka.
För varje vecka frågade han henne om han klättrade uppåt eller neråt på listan.
Man kan ju tydligt se att vad han än gjorde så funkade det.
Han hamnade tilllslut överst på listan!

Vilket som fick Birgitta att ge sig?
Hans envishet & att han alltid fick henne att skratta.
Hon tänkte att vad som än händer kommer vi alltid att ha kul ihop.
Och det har de än idag....

Efter att ha sett dem ihop är jag helt övertygad av att evig kärlek finns där ute:-)



Göran, Helena & Birgitta

Kommentarer
Postat av: Mia

ja du Linnsan .. nån gång hittar vi också en sån som vill göra allt för oss =)

men var å när?

Kram

2009-06-28 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback