I killed a freestyler

En av mina många presenter från Albin var så klart en freesbee.
Han sa att det var det ultimata testet för att se vad min arm går för.
Om operationen faktiskt funkade den här gången.
Fast jag var nervös, så var jag också nyfiken.

Så vi började lite försiktigt, tills jag släppte loss helt.
Inga problem med den armen, satt som den aldrig gjort förr.
Det gick så bra att Albin erbjöd mig en heders plats i Ultimate Freesbee landslaget.
( tror till och med han sa att jag var bätte än några i hans lag)!!!

Det har så klart stigit mig åt huvudet, hänger i parken utanför & stilar så fort jag får chansen.
Slänger runt uttryck som " I killed a freestyler today".

Av någon anledning försvinner allltid mina roommates in på sina rum så fort de ser att jag har plockat fram freesbeen?


Jag & Albin i Central Park

Kommentarer
Postat av: Helga

Oj va folk, jag skulle akta mig om jag va dem...:0

Helga

2009-06-15 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback