Love is in the air

Just nu har jag lyckats engagera hela jobbet i att hitta ett nytt hem till mig.
Så i helgen tog jag med mig halva styrkan för att kolla på en studio i Brooklyn.

Och självklart fick Kai & Issa följa med också.
Flyttar jag till Brooklyn så är det för dessa härliga barns skull.

Särskilt Kai som har mitt hjärta i en ask.
Fast han bara är 4år vet han precis vad man som tjej vill höra.

Det första han säger till mig när vi ses är;
- Linn, I like your hair.
När jag en stund senare tar på nytt läppglans;
-Linn, you dont need that.
Sen tar han min hand & vägar släppa;
- Linn, you dont need a boyfriend, If you marry me I will hold your hand forever!

Hold my hand forever...
Wow, det är allt jag någonsin velat höra från en kille & så kommer det från en 4 åring!
Vart lär sig ungen allt?

Det här ska jag påminna honom om när han är 20 & jag 50.



        Dan, Issa, Kai, Jag & Jenn in Brooklyn

Kommentarer
Postat av: Helga

WoW, men gud sååå söt!! Han måste definitivt bli Mejas boyfriend i framtiden!!!Paxa paxa!

2009-06-16 @ 16:11:44
Postat av: Linn

Vi får slås om honom.

Tänk att det mest romantiska man hört är från en 4 åring!!!

2009-06-18 @ 04:32:58
Postat av: Helga

Ja håller med!! Den finaste kommentaren ever!! : )

Åh så söt!!

2009-06-18 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback