Just another roleplay

Miriam valde att fira sin 27e födelsedag på Buddakan.
Restaurangen där Carrie & Mr Big hade sin rehearsal dinner dagen innan bröllopet.
Vi tjejer hade ju stenkoll på det här, men det var kul att det var killarna som först nämde det.

När killarna väl hade erkänt att de också kollar på Sex & the city.
Var rollspelen i full gång, fast på svenska.
Mr Big, Aidan, Miranda, Carrie, Samantha & Charlotte blev,
Herr Gigantisk, Anders, Maggan, Katarina, Stina & Carina.
Och istället för att vara i NYC låtsades vi vara i Västerås.

Bättre sätt att bryta isen på kunde vi inte haft.
Dröjde inte länge förran killarna avslöjade sina drömmar att en dag bli housemen.
Och att ha tjejer som tjänar mer än dem.
En dag kanske de sitter där & dricker cider på stadshotellet i Västerås.
Medans tjejen är på kontoret...


Man ser ju tydligt vilka som är ute & roar sig i solen medans andra sliter på kontoret...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de du till höger?!! Helga

2009-06-08 @ 21:46:37
Postat av: Linn

Ja, har du redan glömt hur jag ser ut?????

2009-06-09 @ 02:49:59
Postat av: Linn

Kära syster, eftersom du tydligen inte känner igen mig. Så kan jag påminna dig om att jag är den lilla blondinen mellan de stiliga killarna på bilden i högra hörnan!!!!

2009-06-09 @ 03:09:53
Postat av: Anonym

Men det va inte likt dig alls...du behöver sol, semester och en jäkla massa hamburgare ju!!! /Lilla syster

2009-06-09 @ 20:07:37
Postat av: Anonym

Du skulle behöva lite av Mejas babyhull...= ) KRAM

2009-06-09 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback