On Wallstreet

Det allra första man blir varnad för när man flyttar till New York är att aldrig dejta en wallstreet kille.
Alla tejejer har nog minst en historia var.
Jag hann inte ens fundera på varför, innan  när jag råkade utför en.

Jag gick & strosade i godan ro utanför börsen, med min Ipod på.
När en kostymkille försöker få kontakt med mig.
Eftersom jag inte var särskillt sugen på att konversera låtsades jag att jag inte hörde & fortsatte gå.
Vilket så klart inte var poopis.

Han började gorma & svära efter mig.
Då jag fortfarande inte reagerar får jag en pizzaslice kastad efter mig .( han missade!)
Nu började folk på gatan att reagera.
Det var nog minst 5 pers som frågade om jag var ok & som skrek saker tillbaka till killen.
Han försvann rätt fort.

Han hade nog bara en dålig dag.
Men ingen behöver varna mig för wallstreet killar igen.


                                  Anja, Anna, Jag & Ninna på Wall street

Kommentarer
Postat av: Markus

Undrar hur han visste att du gillar pizza!?!

2009-06-15 @ 22:13:49
Postat av: Helga

Hi,hi..!!! :)

2009-06-15 @ 23:20:10
Postat av: Anonym

hej Ninni! Bra att Gud bevarar dig från "the bad guys" Undrar vem som bevarar dig från " the good guy"?

2009-06-16 @ 18:18:38
Postat av: gabe

ahahahaha roligaste hittilss, särskilt om du gick som du ser ut på bilden

2009-06-23 @ 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback