Alien in New York

I veckan var jag & fikade på Bread i SoHo.
Bread kommer alltid vara en favorit i mitt hjärta.
Där är inte bara mysigt med jättegod mat, det var också där jag hade min första resturang måltid i NY.

Kommer aldrig glömma den kvällen, november 2005.
Jag var så nervös, hade precis landat i NY & kände inte en enda människa.
Just den här kvällen hade jag bestämt träff med några svenska tjejer som jag träffat via nätet.

Jag hade mejlat Katrin & Anna , Katrin hade mejlat Naja, Linda hade mejlat mig.
Vi flyttade alla hit samtidigt från olika delar av världen & behövde kompisar.
Så därför blev det en fika.
Och under 2 månader gjorde vi mycket skoj ihop.
Vi är kompisar än idag, men åter igen i olika delar av världen.



 Hittade den här gamla bilden på nästan hela gänget, jag  Katrin  Linda & Kicki

Kommentarer
Postat av: Helga

Oj, 2005 tänk att du bott där så länge.

Va tiden ändå gått fort.

Kram

2009-03-06 @ 06:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback