Call it a Trippeldumping

Det här charmiga mailet fick jag, Miriam & Helena av Markus:

Kära tjejer,

Jag läste den här artikeln tänkte jag skulle sänka mina "standards" och fråga om det är någon av er som kan tänka sig att gå pa en bio med mig på fredag ;-)

http://www.huffingtonpost.com/dr-alex-benzer/why-the-smartest-people-h_b_169939.html

Artikeln Markus bifogade handlade om varför de smartaste personerna har svårast att dejta.

Nu tror ni säkert att som de starka,  självständiga tjejer vi är skulle ignorera detta mail.
Nej, inom loppet av en timme hade vi alla svarat ja!
Visst hade vi spelat lite svårflirtade & svarat i brist på annat och sånt.
Men sanningen är att vi alla var överförtjusta av en kille ville hänga med oss.
Markus har tydligen läst boken The Game och vet att förolämpningar funkar på oss tjejer.
Särskilt några som inte dejtar särskilt ofta.

När vi tjejer senare på fredagkvällen sitter på Harrys Burritos, dricker Margaritas & skvallrar om Markus.
Får vi ett sms, inget samtal, nej ett SMS där Markus säger att han inte hinner komma.
Där sitter vi uppklädda, glada & blir dumpade.

Vilken slags kille lyckas dumpa 3 tjejer på samma kväll efter den slags utbjudningen?!

Och ni vet ju hur det funkar, ju oftare vi blir dumpade ju mer vill vi ha killen...
Så jag har en känsla av att nästa gång Markus hör av sig, kommer vi säga ja lika fort igen.


            Miriam     Jag   &   Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm... höll ursäkten? /e-l

2009-03-15 @ 14:39:52
Postat av: Mia

ha ha .. ni hade roligare utan honom ju!

Kram

2009-03-15 @ 22:08:17
Postat av: Anonym

Ha,ha!! Ni ser inte så ledsna ut!

2009-03-16 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback