Getting undressed

Gissa hur många personer det krävs för att få av mig kläderna?

Tydligen 5!

Jag var tidig som vanligt för brunch med tjejerna.
Så jag passade på att glida in på Barneys Co-op för att prova kläder.
Vet inte hur jag lyckades, men på 5 min satt jag fast med dragkedjan på jackan i den fina blusen.
Kom varken in eller ut, upp eller ner.
Jag hade inget val än att gå ut till personalen med svansen mellan benen & be dem hjälpa mig.
Det gick inte så bra, en efter en försökte,  tills alla hade försökt.
Som mest var vi 5 som drog år varsitt håll för att få loss mig.
(Vad gör man inte för lite mänsklig kontakt)
Nu förstår jag hur någon som kläcks ur ett ägg måste känna sig. 

Precis när vi höll på att ge upp  & jag höll på att svimma av värmeslag, gick den upp.
Halleluja!

Nu var det bara att stressa iväg till Cafe Gitane för att träffa tjejerna.
Men när jag kommer dit var varken Gloria, Claudia eller Naomi där ännu.
Jag lyckades ändå vara först.
Och mitt lilla äventyr höll jag tyst om...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaaaa!

Hur lyckades du?

Ännu ett nytt blondmoment att komma ihåg!

2009-03-10 @ 01:00:21
Postat av: Helga

Ha,ha va det ligger i släkten klumpigheten.

Visst är den tröttsam i bland?! Kram

2009-03-10 @ 15:09:27
Postat av: Anonym

jjaaaa den är tröttsam. e-l

2009-03-10 @ 19:27:43
Postat av: Mia

Hi hi! man får fixa det roliga själv .)

Kram

2009-03-10 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback