In who we trust?

Det första dr Roth säger när jag hoppar upp på undersöknings bordet är:
-Linn, we have to talk about your trust issues.

Jag vet, jag vet.
Vi har det här samtalet varje gång.
Inte bara hos läkaren utan också hos min sjukgymnast.
Och jag vet att de skriver brev till varann om detta också.
Som straff får jag lära mig ett nytt engelsk ord för förtroende varje gång.

Man kan ju tycka att jag borde lite på en läkare som ligger på top 100 bästa i NY, tagit hand om Wayne Gretzky & NY Jets.
Som jag träffat en gång i månaden under ett års tid.
Nej, jag är mer svårflirtad än så.

-Linn, you finally trust me!

Va, jag blev helt paff.
Men det stämde, jag hade inte ens skrikit till så fort han närmar sig som jag brukar göra.
Utan att jag tänkt på det hade han undersökt min arm.

Yes, tror jag är botad!
Och axel läker som den ska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket roligt att höra Ninni! Att du står under god vård. Jag säger som Lasse Elwing alltid brukade säga: " Krya på Dig"!

2009-03-19 @ 16:33:36
Postat av: Anonym

Skönt att din vinge läkt bra!!Kram från oss H&M

2009-03-19 @ 20:33:12
Postat av: Anonym

Tag det lugnt bara, låt den få tid att läka ordentligt.

Du behöver inte alltid vara bäst & hinna fram först.

Du är bra precis som du är!

KRAM



2009-03-20 @ 02:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback