Material girl

När vet man att man är kär?

När man varken kan äta, sova eller hålla sig långt borta från objektet i fråga.
Precis så känner jag för det här armbandet.
Åhhh, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
Vi är som gjorda för varann, eller hur?

Jag hade tänkt att unna mig ett nytt smycke, som en liten påminnelse om vad jag precis gått igenom.
Och då är Alice Kwartlers Antiques, på upper east ett givet val.
Hittar alltid massa underbara saker där.
Vintagesmycken är så mycket mer än bara smycken.
Älskar att det finns en historia bakom, det känns nästan som om man har en skyddsängel tätt intill.

Tyvärr är det  inte billigt, så jag har inte köpt det än.
300 dollar (rea!), ska jag slå till?
Tänk ändå på hur mycket kul vi ska ha ihop...


  

Kommentarer
Postat av: Helga

Hm svårt, de va väldigt fint!!!

2009-03-07 @ 16:29:56
Postat av: Anonym

för dyr vänta tills någon köper den till dig/ e-l

2009-03-07 @ 16:59:52
Postat av: Helga

Ha,ha den va bra! klart du ska vänta tills nån köper den till dig. = ) NY killarna ska ju vara riktiga gentlemän ju!

2009-03-07 @ 18:48:16
Postat av: annmarie

Va klok du är syrran. Vågar du detta Linn ...att vänta till någon begriper att detta är precis vad du skulle ha.

moster

2009-03-08 @ 14:15:17
Postat av: Linn

Haha, nä själv är bästa dräng!

2009-03-09 @ 02:44:26
Postat av: Mia

men det var ju ett bra drag av dig att upplysa männen ifråga om vad du vill ha i bloggen :) ha ha!

Klart du ska köpa det å ha det i många år, då lönar det sig!!

2009-03-10 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback