The cherry pit

Visst är det tur att våra föräldrar kommer & hälsar på då & då,
så att vi får lite kultur i oss.
Den här gången var det Markus mamma med kompisar som drog med oss på teater.
Det var visserligen Markus idé.
Men hur ofta går vi på teater när vi inte har besök?
Inte så ofta...
Vilket är synd, för kvaliten på pjäserna & skådisarna i stan är suverän.
Så jag var bara glad att jag fick följa med på ett hörn.

Trots Markus vanliga påhopp.
När vi fick frågan varför vi båda är singlar, svarade Markus att det var på grund av mina näshår.
Jag svarade att Markus har alldeles för många beundrarinnor & han vil inte göra någon besviken genom att välja.

Man får vara rädd om de få kompisar man har i stan.
Något som Markus tydligen inte bryr sig om, men jag kämpar väl för oss båda.
Tur för honom att han har sån go mamma...


Kristel   mamma Ann-Kristin  Markus &  Anna på The Cherry Pit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vi fräldrar är rätt bra att ha. Så var rädda om dem. En vacker dag är ni också där!

2009-05-03 @ 14:36:58
Postat av: Anna Deising

Gud vad glad jag blev när jag såg bilderna på oss tillsammans!Synd bara att fotografen inte är med på bild,du är snyggast!!!Tack för en fantastisk vistelse i New York Marcus&Linn.Kram Anna

2009-05-04 @ 14:50:30
Postat av: Linn

Hej hej Anna,

Åhh, det är ju ni som ska ha tack.

Jag hade en toppenkväll & tack för alla goda råd.

Kom snart tillbaka.



Markus, hör det du det... Snyggast... jag! Trots näshår & allt!



Kram kram



2009-05-05 @ 03:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback