Carolina Liar

Tack vare Rickard har min coolhetsstatus ökat markant.

När den nya tjejen på jobbet undrade om jag kände till den söta svenska killen i bandet Carolina Liar.
Och jag slängde fram ett kort på mig & Rickard när vi firade nyår förra året.
Kom det en flämting & hennes blick blev alldeles dimmig.

- Va, känner du Rickard!!!!!

Jo, men visste sa jag.
Det händer att vi ses, vi kommer ju båda från Växjö.
Och han är bästa kompis med min bästa kompis lillbror.

-Wow, Linn you are way cooler then I though you were.

Så tack Rickard för att jag får utnyttja din kändis status lite.

Gissa vilka som sprang på varann på Broadway senare samma vecka?!
Jovisst, Rickard var i stan för att spela.
Så vi möttes upp för att skvallra & för att bota Rickards hemlängtan kollade vi på Plötsligt i Vinslöv!

Den botar det mesta!


Rickard & jag på Mercbar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte dem med i nya Bevvan också?

2009-11-15 @ 20:38:24
Postat av: Linn

Yup!!

2009-11-16 @ 14:13:48
Postat av: Mia

Vilka två snyggingar ;)

2009-11-23 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback