The pink dick

Efter vårat treak & treat tog jag motvilligt av mig Patrick, för att  träffa upp de andra på middag i West Village.
Jag kunde inte sluta skryta om vilken succe jag hade gjort!
Alla barn som skrev Patrick efter mig & sa att de sett mig på tv.
Visade alla bilderna på kameran & berättade om hur jag levt mig in i min karaktär.

Men killarna fick snabbt tyst på mig när de sa att det inte var konstigt att jag fick så mycket uppmärksamhet
när jag gick runt & såg ut som en jätte penis...



Albin Jag Helena Markus & Kat

Kommentarer
Postat av: Anonym

uipps... tänkte inte på det.../e-l

2009-11-08 @ 18:16:39
Postat av: Markus

Far man inte valja mellan trick or treat nar du ar ute :)

2009-11-10 @ 23:41:26
Postat av: Linn

Bra ide, man kanske skulle börja!

2009-11-13 @ 03:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback