Trick or Treat

Nu har jag äntligen testat på att gå trick & treat på halloween.
Jag & Helena fick låna Kai & Issa, så det skulle gå lättare att tigga godis.
Tillsammans var vi ett oslagbart team!
Tänk att det kan vara så roligt att klä ut sig & tigga godis.

Det tog ett tag innan jag vågade mig fram för att hämta godiset.
Men mot slutet hade jag fått in den rätta taktiken & alla hämningar var som bortblåsta.
Varför har jag inte gjort det här innan?
Fick så mycket godis att jag  till och med gav bort en hel del.
Och hur ofta händer det, aldrig!



Kommentarer
Postat av: Helga

Åh så söta! Vad föreställer Kai..ett dragspel..eller nej nu ser jag är han en tunnelbanevagn?! Ha,ha!!

2009-11-05 @ 11:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback