Two broken hands

Jag hade ingen aning om att Laurel hade varit med i en motorcykel olycka & brutit 9 ben i båda händerna.
När vi träffades upp för att gå på konsert.

Jag blev så klart orolig & frågade varför hon inte sagt något.
Tyckte inte heller att det var säskilt smart att gå på konsert i det tillståndet.

Men envisa Laurel vägrade ge sig & sa att hon hade väntat på att få se Justin i flera månader.
Hon tänkte inte banga nu.
Du ska se att det är värt det Linn!

När Justin kom in på scen & alla tjejerna började skrika.
Dröjde det inte länge förrän jag också föll dit.
Nu är Justin det enda som spelats på min ipod.... lalalala tonight....


Justin Nozuka på Webster Hall

Kommentarer
Postat av: Helga

Åh vet inte vem han är! Måste söka på Spotify!Snygg va han i alla fall! = ) Kram sis

2009-11-23 @ 21:21:23
Postat av: Helga

Åh vet inte vem han är! Måste söka på Spotify!Snygg va han i alla fall! = ) Kram sis

2009-11-23 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback